dinsdag 14 augustus 2012

Een korte toevoeging

Een korte toevoeging op mijn eerdere artikel.

Anne Cammenga wat bent u toch een domme man die zijn eigen ergste vijand is maar dat nog steeds niet door heeft. Uw antwoord op mijn oproep uw gehele stamboom en de uitnodiging en de naam van uw "gastheer" in Parijs voor de bijzettingen ceremonie van het hartje van Marie Antoinettes zoontje op uw zelfverheerlijking website te zetten beantwoord u op de voor u typische achterbuurt wijze. U plaats twee foto's, waaronder die van mij, van twee personen die toch nauwelijks op elkaar lijken en zet daar een tekst bij die van een achterlijke kleuter zou kunnen zijn.

Vind u het nu echt vreemd dat intelligente mensen u met Zijne Burgerlijke Laagheid zijn gaan aanspreken. U moet vooral zo doorgaan want u maakt zichzelf dermate belachelijk dat u nooit meer aan een baan komt en tot in het in het einde der tijden in uw rug uitgelachen wordt.

Ik moet hier mijn welgemeende verontschuldigingen aan de gilde der hofnarren aanbieden voor hen met u te associƫren. Een hofnar bent u niet u bent niets anders een dorpsnar, er bestaat nog een andere term voor maar die mag u zelf invullen en anders doen anderen dat wel.

Omdat u zo fanatiek foto's van anderen plaatst, en daarmee in aanvaring komt met het portret recht, zal ik u maar verblijden met een foto van u opgenomen met mijn toekomst camera. U ziet de gelijkenis is sprekend de camera werkt echt.






U mag mij in de nabije toekomst waaruit de foto genomen aanklagen voor schending van het portret recht maar zoals u zelf wel zult inzien bent u tegen die tijd niet meer in staat iets anders te verwoorden dan een onsamenhangende woorden brei.

Maar Anne Cammenga publiceer die stamboom, de bedoelde uitnodiging met de naam van uw "gastheer" en een duidelijke foto van uzelf gedurende de ceremonie in gezelschap van uw "gastheer" en anderen daar aanwezige adellijke genodigden.  Een foto van een lege kathedraal die u op Hyves had staan is bepaaldelijk geen bewijs.

U zou mij hiermee voor schut kunnen zetten maar nee dat doet en kan u niet want het zijn allemaal verzinsels van een megalomane opportunistische fantast die geen eer, moraal en geweten heeft. In plaats daarvan een ordinaire inhoudsloze achterbuurt reactie van wat in India een paria genoemd wordt.

Ik hoef u niet te ontmaskeren u doet dat zelf het best en bent zelf de veroorzaker van het lot dat u ten deel valt en met met mijn toekomst camera vastgelegd is.

Geen opmerkingen: