maandag 13 augustus 2012

Burgermannetje Anne heeft het weer op zijn heupen. - Wees eens dapper en plaats je stamboom op je zelfverheerlijking site


Toch even een reactie op Anne Cammenga's warrige toevoeging het is duidelijk dat deze panische man totaal het overzicht kwijt is over wat hij leest en wat hij schrijft.

Eerste bewering waarmee hij letterlijk en figuurlijk de mist in gaat:

"... Een ander voorbeeld van de leugens door de extreemrechtse aanhangers die worden verteld is het volgende. De zichelf noemende Maggy Magon, die beweert met een Joodse man getrouwd te zijn geweest, maar anderzijds beweert samen met haar "moeder", Eva von Sebottendorf de oprichtsters te zijn van het extreemrechtse forum Noordland - ..."

Hij refereert hier aan "Open brief aan Anne Cammenga" waar boven in geschreven staat dat ik een brief van Eva von Sebottendorf op mijn blog publiceer

"...Geschreven door Eva von Sebottendorf en aan mij ter publicatie op dit blog toegezonden..."

Anne Cammenga ik raad u aan een introductie cursus begrijpend lezende te gaan volgen want dat zou menig afgang kunnen besparen en uw lezers, voor zover die u nog serieus nemen, van uw geraaskal bevrijden. Om het maar in kleutertaal aan u over te brengen ik ben Eva niet en Eva is geen familie van mij Mammie is Eva's Mammie.




". .. beweert dat zij als therapeute heeft gewerkt en gebruikt de naam van Altrecht als verwijzing op haar website. Mevrouw G. (Geert) Uijterwaal - op 't Roodt, directeur - geneesheer van Altrecht Locatie Zeist liet ons echter het volgende schriftelijk weten:.."

Het is juist dat er op dit blog naar Altrecht verwezen is als een mogelijke oplossing voor u: hier de context:

"...Als laatste wil ik gezien uw mentale gezondheid, zie het hier , specifieke partijen die u bij herhaling lastig valt de aanbeveling doen Altrecht te betrekken want het is niet onze bedoeling iemand waarvan we moeten aannemen dat hij op zijn minst minder toerekeningsvatbaar is juridisch te vernietigen.Noblesse Oblige is voor ons geen loze term maar tegelijkertijd kunt u zo niet verder gaan zonder de consequenties aan den lijve te ondergaan..."

Een advies dus maar klaarblijkelijk bent u door uw ontmaskering dermate in verwarring geraakt dat u niet meer leest, krijsend in de pen klimt en schreeuwt dat ik geschreven zou hebben bij Altrecht in dienst te zijn geweest.  Weer een onzin verhaal op uw zelfverheerlijking/vernietiging site gezet waarmee u door het ijs zakt.


In mijn introductie op het blog schreef ik:

"...Ik ben wel het burgervrouwtje zoals ik mezelf omschreef maar ik heb lang als Therapist gewerkt voordat ik mij aan geschiedenis ben gaan wijden. Mijn overstap naar de geschiedenis heeft te maken met mijn eigen familie achtergrond..."

Wat voor Therapist?  U heeft geen idee maar schrijft rusting aan Altrecht dat het in de psychiatrie geweest zou zijn. Uw domme werkwijze wordt met de dag duidelijker.

Wat blijkt hieruit u heeft een totaal ongefundeerde en zelfs feitelijk onjuiste huil brief aan Altrecht gestuurd om een voor wat u in uw domheid een bruikbaar antwoord terug te krijgen. U noemt niet alleen mijn naam maar op lasterlijke wijze ook de naam van iemand anders.

Nu we het toch over brieven op uw site hebben grappig is dat u geen van de brieven, zoals de uitnodiging in Parijs bijvoorbeeld, die uw megalomane beweringen zouden kunnen onderbouwen daar publiceert. Ook de naam van uw vermeende gastheer houd u, net als dat u vragen met betrekking tot de genealogische onderbouwing van uw beweringen angstvallig vermijd, verborgen. Zou dit nu zijn omdat u doodsbenauwd bent dat er contact opgenomen wordt?

Leuk is wel dat u voor een keer naar mij geluisterd heeft, ik zag dat u de email adressen snel van uw site verwijdert heeft. Ik ben geen juriste maar het blijkt dat u aan mij een betere zou hebben gehad dan aan uw huidige juridisch adviseur, of hij moet ondertussen uw zinkende schip verlaten hebben.

Ondertussen heeft hij er weer wat aan toegevoegd om zich zelf nog verder te blameren zonder dat zelf door te hebben.

"...Een andere leugen van extreemrechtse aanhangers, zoals Maggy Magon - maar dit is in feite Soldaat van Oranje zélf met een pruik op en twee appels voor zijn borst, die dan als zijn twee vrouwelijke borsten moeten dienen, is de opmerking dat mijn afkomst niet klopt, omdat ik niet in het Nederlandse rode Adelsboekje voor zal komen..."

Hilarisch de pathetische stakker lijkt echt te denken dat in en Soldaat van Oranje dezelfden zijn en poogt middels infantiel geleuter mij of hem kwaad te maken: ons naar zijn eigen achterbuurt niveau te brengen.

Ik lig in een deuk maar Anne als u nu hoopt dat ik mij dood lach, tenslotte wenste u zoiets een andere criticaster ook toe om vervolgens als een hypocriet naar de kerk te gaan, dan heeft u op het verkeerde paard gewed  want mijn conditie is is oneindig beter dan die van uzelf. Maar dit even voor het algemene vermaak.

"...Dit is regelrechte onzin, want daar zal ik namelijk überhaupt nooit in voorkomen. Dit vanwege het feit dat de genealogische verwantschap van mijn familie met het Franse Vorstenhuis der Karolingen via de vrouwelijke lijn plaatsvindt en een dergelijke verwantschap via de vrouwelijke lijn nooit en te nimmer met een adelijke titel wordt bekroond..."

Eindelijk geeft Anne toe dat hij niets meer of minder is dan een burgermannetje die zich aan Majesteitsschennis te buiten gaat. Hahaha het burgermannetje kan "Adellijk" zelfs niet spellen.

Dat is winst maar nu nog even de verwantschap kwestie want het nu wel voldoende aangetoond dat zo'n verwantschap, mannelijk of vrouwelijk, niet bestaat en Anne Cammenga heeft dat ook nooit inhoudelijk aangetoond, ondanks de vele oproepen daartoe. De registratie van het wapenschild zoals ook al aangetoond  is iets geheel anders dan een bevestiging van de lijn.

Anne Cammenga weet u wat ik zou doen als ik u was? Heel simpel ik zou mijn volledige stamboom op de site zetten zodat iedereen die kan verifiëren. Maar dat gaat u niet doen om de simpele reden dat uw verhaal dan helemaal aan duigen valt.

Omdat u dat niet durft en allerlei uitvluchten zult verzinnen waarom dat niet zou kunnen staat uw ontmaskering als een huis.

"... treft u hieronder de exacte tekst aan van de registratie van mijn familiewapen en van de genealogische verwantschap met het Franse Vorstenhuis der Karolingen, zoals deze in 2008 door de Fryske Rie Foar Heraldyk is geregistreerd..."

Zie mijn vorige antwoord aan Anne Cammenga waarin de tekst en de strekking daarvan al duidelijk gemaakt is. Maar duidelijk is dat Anne Cammenga niet leest want anders had hij zich weer een afgang kunnen besparen.

"...Let op: het onterecht gebruik maken of vermelden van adelijke titels van adelijke titels, zoals in dit geval door extreemrechts is gebeurd, is - naar onze mening volledig terecht -  strafbaar voor de Nederlandse wet !!!.."

Hilarisch maar u heeft gelijk  ik heb inderdaad de titel "burgervrouwtje" gebruikt. De Baronesse H. von Sebottendorf, moeder van E. von Sebottendorf en op geen enkele manier aan mij verwant, tenslotte ben ik een burgervrouwtje, is een Baronesse en heeft alle recht die titel te dragen.

Idioot is bovendien dat u en uw Juridische brokkenpiloot, u spreekt in meervoud "onze", het hier over de Nederlandse wet hebben die op von Sebotendorf als niet Nederlandse en niet in Nederland woonachtige al helemaal niet van toepassing is.

Meneer Cammenga ik geeft toe dat u inderdaad iets met hoven van doen heeft: waarlijk u bent een hofnar bij uitstek.


Vervelend is dat hoe grappig u soms over kan komen u kwaadaardig bent en daarin een potentieel gevaar voor de maatschappij en het Nederlands Koningshuis in het bijzonder.

"...Wij zullen de medewerkers van het OM graag van alle door hen gewenste informatie voorzien..."

Hahaha die zitten daar echt op te wachten op meer waanzinnige schrijfsels, zoals hier besproken, van een panische  betrapte Anne Cammenga en zijn juridische brokkenpiloot te wachten.

Hierbij mijn welgemeende excuses aan de medewerkers van het OM voor mijn schrijven dat u natuurlijk weer door Cammenga voorgeschoteld zult krijgen. Maar zeg eens eerlijk, nee hoor dat hoeft u niet publiekelijk te doen, u koet soms ook wel innemen deuk liggen over de paranoïde onzin van Cammenga die zelfs denkt dat het hele Nederlandse politie apparaat ingezet wordt hem op de voet te volgen. Zie zijn waanzinnige brief aan AIVD.

Geen opmerkingen: